skola ouh skola....

hey you!!!!!!!!!!!!...walaa.....lame gila aku tak post entry kan...kan....kan....senanye aku malas betol nak taip.......erm....okay kite straight to the point lah ek......ak malas nak belok2......skunk sume pakai highway okay......hahahaha....orait2...smalam kan...kan...aku pegi skola lame ak....ala....samsmel tuh lah....aku pegi ngan atiq gendot (die beli fon baru dot)....cis....kate nak beli bb....last2 samsung ko amek en...ahahahah......

aku ngan atiq gerak dalam kol 12 lebey r...pas uh pegi kt pondok guard....kene amek pas pelawat...what the!>>...haih ....malasla ak nk pkai pas uh n atiq yg pakai...hahah...da macam pendatang haram plak...pas uh teros singgah pejabat nak amek sijil berhenti sekola ngan anta salinan bsn sbb ktorg dapat biasiswa sma....hahahha....pas uh maen intai2 tgk mama besar skola uh ade ke tak....intai punye intai ade la pulak die....hahahah.....buad stupid ajelah ktorg.....

pas uh pegi bilek iso nak anta salinan2 ape ntah tok amek sijil lcci....bz btol ak ngan atiq semalam...sampai sume cekgu cakap...bz awak2 nie ye...hahhaah....byase la wakil rakyat en mestila bz dot...pas uh jmpe pulok dak2 kambing nie....ak pon ta kenal la sape....mmg memory aku lemah siked semalam...hahahha......pas uh jmpe cekgu salina nak isi borang pasal lcci uh la......erm n den nk jmpe cekgu ezora tnye pasal koko....pas uh jmpe plak edek ex dorm aku si nayli uh...da besa da budak nieyh.......hahahah.....excited die lompat2...hahahah

n den nmpak pulok teacher sofia nieyh....ya Allah ....serius aku rindu gila dengan die......lame taw2 kitorg borak2....engat kenangan lame la......memang best ....gelak tak hengat2.....kesah hape aku....ta de sape nak mara un...hahahha

yes....ini teacher aku...die aja english education( sambel tangan gaye usop wilca)
baek...sporting gila......muahhhh.....


pas uh .....tengah dok borak2 ngan teacher en....ak nampak la budak sorg nie....aina namenye.....ta sempat nak tegor....hahahahah

sori ye aina....akak bukan ta nak tegor...tapi sebab excited borak2 ngan teacher sofia sampai lupe sume orang kt sekeliling....hahahhahah....

erm....2 jela....ramai jgak cekgu ktorg jumpe semalam.....tapi beselah aku nie...malas nak taip panjang2....nie pon da panjang gila.......lepas pegi skola je....ak teros lepak2 uma atiq...macam2 cite terkeluar....hahahha....best2......


0 comments:

Post a Comment