ronggeng time.......

assalamualaikum semua.......hai readers2 yg ku sayang.....i sayang taw u olls sume nie (muke comel)...hahahha.....oukeyh today aku nak cite cerita yang tak lah berape nak basi.....baru je berlaku arie sabtu arie tuh....aku dan kawan2 mereng aku....sape lagi....neza, atiq, ayu, izni, awie, kitorang 6 orang pegi ronggeng2 kat alamanda la...tempat yg biase bagi mude mudi lepak2....tapi agak kesedihan kerane kawan ak yang mereng lagi sorang ta dapat pegi.....sian aten pka....tape ten...nnty kite ronggeng2 sesame ye....huhuhuhu.....erm pegi alamanda agak2 korang ape je yang kitorang buad???....ceteke...ceteke....HARUSLAH menengok wayang ye puan-puan sekalian......

cite nie lah yang kitorang tengok......best gak la.....tak la seram sangat...(bak kate awie dengan muke penoh ketakutan)

nak dijadikan cite....time tengah syok2 tgk wayang uh....tibelah giliran part seram....aku pon peloklah izni kat sebelah aku....hahahah....sian izni....tapi aku tak peduli....ketakutan aku harus diselamatkan....hahahah......tetibe aku ade rase orang tumbok aku dengan penoh berani skali.......ouch!!!!!!!!!!!!....CHOI!!!!!!!!!!!!!!...sape yang berani2 tumbok muke aku nie????...last2 aku tengok awie pegi pelok izni...sekaligus pegi tumbok muke aku.....time uh sume da gelak2 da.....sengal la awie nie......aku pon tergelak tengoknye.....tu belom part aku tercekik popcorn.....rebot2 popcorn ngan izni.....part neza pegi tampa muke atiq sebab terkejot....sumpah klaka gila nak mampos.....

lepas tgk wayang....kitorang pegi umah cekgu peja kat putrajaya presint 14.........time nie kitorang salah naek bas.....kitorang pegi naek bas yg lalu kat presint 9...presint 16....dan yang pasty tak lalu kt presint 14.....CHOI lagi skali....(abes seringgit ak).....hahahahah....ntah mane2 la pakcik driver uh bawak kitorang sume round2.....cekgu da telepon2 da tanye kitorang kt mane....sume buad muke blur...sebab ta tawu nak cakap ape...last2 sume tergelak mengenang naseb diri.....hahahahaha......

AKHERNYA......sampai jugak kitorang kat umah cekgu peja yg terchenta......best gile borak2....gelak tak hengat2 sume ye.........mari kite layan gamba.......







anak cekgu peja....raisya namenye...kiut2.....

wah........penad gile ronggeng ngan diorang nie.....papepon best gilak......nanty ronggeng lagi okeh!!!!!!!!!!!!

p/s: aku curik gamba dari fb atiq....ngehngeh,....peace!!!!!!

0 comments:

Post a Comment