new life......

wowo.....berhaboknye blog......sape yang buang sume habok2 kat sini ha??????....haih...lame suda aku ta hapdate ape-ape entry kan....al maklom la...skarang nie aku memang buzy gila....da lame ta balek rumah....nie aku update pon sebab ade kat rumah setelah sekian lame tak balek...huhuhu...(muke sedeh)....actually aku skarang study kat KMS (kolej matrikulasi selangor)....tu yang buzy tuh.....hahahahha....okay...aku nie da malas nak taip panjang2 lebar kan.....so aku nk cite siked jep....hhahah....

erm......kat KMS nie best la gak....mase first2 masok memang sumpah nak balek......aku ta tahan nak dok sini lame2.....(hoi ko pikir KMS ni macam sungai merab ke sesuke hati aku nak balek...)....jaoh weyh even dalam selangor gak....huhuhu.....tapi lame2 aku maken suke dok sini....yela....budak2 praktikum aku sume gile2 macam mak joyah.mak enon..mak timah....(hambek kaw)....pak ali....pak abu....pak jabit....ish merepek....hahaha

mimie si lyra(name cafe).....ahhaha

aina si carina(name cafe jugak).....

sosi si HEP(name bangunan)....

mereke2 nilah yang menceriakan hidop aku tiap hari.....haahahha...(yang nie aku tipu)....hahahahahah....kitorang 4 orang sentiase bersame......tandas....kuliah....tutor....dudok pon mesty sebaris....hahahhaha.....

nie budak pompuan klas tutor aku.....pic budak laki tarak....buad semak jep....hahahah






erm......korang2....ak still lagi tido dalam kelas.....hahhahha....susah doe nak ilangkan ngantok uh......diorang sume mesti tergelak2 tengok aku tido....macam siot....ade skali uh time kuliah math....dengan kaki2 aku angkat kat atas kerusi untok keselesaan aku time tido....ahhahaahha.....time 2 sumpah lawak gile...nyenyak pulak tuh aku tido......

daaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnn..........mereke2 sume cakap mate aku sepet....dan suroh aku bukak mate basar2......sekian terime kaseh

0 comments:

Post a Comment